Valkyries Road to Prostvik
Location:
Valkyries
Road to Prostvik
The mountainous area separating the two countries has been a disputed territory for decades. Both countries have coveted the area's rich natural resources and strategically important land for themselves. Foreign policy disputes between the two states have led to a breakdown in negotiations and aggression on both sides. The situation is escalating into armed conflict.
The indigenous people of the mountainous region have lived in the disputed territory and are now caught in the crossfire. The demilitarisation agreed decades ago has prevented the people from gaining independence and arming themselves. Despite all this, the people have quietly begun to prepare for possible armed conflict and are ready to defend their own people if necessary.
States have tried, but have not yet succeeded, in persuading the people to take their side. Now, as the conflict progresses, they are increasingly trying to win the alliance of the people by offering protection or even by threatening them. The people must choose their allegiance or find a way to remain neutral while safeguarding their security and their rights.
The indigenous people of the mountainous region have lived in the disputed territory and are now caught in the crossfire. The demilitarisation agreed decades ago has prevented the people from gaining independence and arming themselves. Despite all this, the people have quietly begun to prepare for possible armed conflict and are ready to defend their own people if necessary.
States have tried, but have not yet succeeded, in persuading the people to take their side. Now, as the conflict progresses, they are increasingly trying to win the alliance of the people by offering protection or even by threatening them. The people must choose their allegiance or find a way to remain neutral while safeguarding their security and their rights.
YLEISTÄ PELISTÄ
- Radioiden käyttäminen on suositeltavaa.
- Pelinjärjestä jakaa tapahtumassa yhteensä 50 kpl Enola Gaye Mk5 Thunderflash kranaatteja. (Huom ! sään salliessa niiden käytön.)
OSALLISTUMISMAKSU
- Osapuolet paikanpäällä 20€
- Siviilit paikanpäällä 10€
PAIKANPÄÄLLÄ MAKSAMINEN mobilepay / tasaraha.
Paikanpäällä pelimaksu on kalliimpi kuin ennakkoon maksettu, siviilit 10€ ja osapuoli 20€.
PELISÄÄNNÖT
Pelissä käytetään Turku Airsoft Ry:n pelisääntöjä.
Poikkeuksena
- K18
- Peli on SEMI ONLY (lukuunottamatta KK)
- Kannossa saa olla 7 kpl kiväärin lippaita ja 3 kpl pistoolin lippaita.
- 30-50 bb / Lipas ( lukuunottamatta kk) (Voit käyttää normi mid-cap lipasta.)
- DMR/ pulttilukko 30 bb / lipas
-Hicap/Rumpu/Laatikko lippaiden käyttö kielletty muissa luokissa paitsi KK
Yli 1,7J aseella pelaavat
- Turvaetäisyys 10m.
- Kannettava vara-asetta (alle 1,7J).
- KK 2J DMR 2.5J Tarkkuuskivääri (Pulttilukko.) 3J
OSAPUOLET
Keltainen ja punainen.
Siviilit.
Osapuolet erotetaan toisistaan hihanauhoilla.
PELIMUOTO
Conquest (valloitus).
Pelialueella on neljä valtauspistettä. Lippupisteillä on shakkikellot, jotka mittaavat valloitettua aikaa. Niistä tarkastetaan kummankin osapuolen hallussapitoaika. Kellojen käyttö opastetaan alkubriiffissä.
PELIAIKA
Peli on käynnissä koko päivän ilman erillisiä taukoja. Jokainen voi tauottaa omaa peliänsä parhaalla näkemällään tavalla.
RESPA
Tukikohdasta tasatunnein ja 15 min välein. Ohjeet ja kello respapisteillä.
Haavoittuminen
- Mikäli haavoittunutta ei hoideta 5 minuutin aikana, hän eliminoituu. Haavoittunut voi halutessaan eliminoitua jo aikaisemmin.
- Haavoittuneen pelaajan voi käydä kädellä puukottamassa, jolloin hän tippuu automaattisesti.
- Haavoittunut pelaaja voi kutsua huutaen tai radiolla lääkintämiestä, mutta ei voi kertoa muista tapahtumista ympärillään.
- Haavoittunut pelaaja voidaan hätäsiirtää turvallisempaan paikkaan, mutta siirron aikana pelaaja ja auttaja eivät pysty käyttämään aseitaan tai hoitamaan haavoittunutta. Hätäsiirto tulee tehdä hyvän maun rajoissa
Lääkintä
- Haavoittuneen pelaajan saa takaisin peliin sitomalla kiristyssiteen johonkin raajaan, haavoittuneella pelaajalla tulee olla oma kiristysside ( CAT ).
- Haavoittuneen hoito kestää sen aikaa kuin kiristysside on saatu paikoilleen, jonka jälkeen pelaaja ja lääkintämies voivat jatkaa normaalisti peliä. Hoidon aikana, lääkintämies ei voi käyttää asettaan, mutta voi lopettaa hoidon. Tämän jälkeen hoito on aloitettava alusta.
- Kerran sidottu pelaaja tippuu seuraavasta osumasta
- Pelissä suositellaan olemaan oma (CAT), järjestäjällä on lainata 10€ panttia vastaan muutamia kiristyssiteitä (CAT.)
-Pantti tulee maksaa käteisellä !
Kranaattien ohjeistus / säännöt
- Ennen kranaatin heittämistä tulee huutaa ”KRANAATTI”. Kranaatti tuhoaa huoneen johon se lentää tai noin 3 metrin alueen kranaatin ympäriltä.
- Oranssi savu on kansainvälinen hätämerkki ja siksi sen käyttö on kielletty, myös lähellä oranssia olevat savut ovat kiellettyjä pelissä esimerkiksi punainen.
- Kranaatejen ja savuheitteiden kanssa tulee käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä.
-Siiviiliosapuoli!
Siviilit voivat toimia pelin aikana eri rooleissa ja antaa tehtäviä. Nämä tehtävät lisäävät peliin syvyyttä ja interaktiivisuutta.
Siviilit asuvat keskellä pelialuetta olevassa kylässä. Kylässä ei ole suotavaa taistella. Kylä on neutraalia aluetta. Kylässä on tehtäviä sekä kiinnostavia henkilöitä mistä on osapuolelle hyötyä. Kylässä voi myös ostaa grillistä MAKKARAA!
Esimerkkejä tehtävistä:
- Vakoilija tai tiedustelia. Siviilit keräävät tiedustelijatietoja ympäristöstä ja raportoivat niitä joukkueille. Siviilit voivat toimia salaisina viestinviejinä ja kuljettavat tärkeitä viestejä eri ryhmien välillä.
- Lääkintähenkilöstö. Siviilit voivat hoitaa loukkaantuneita pelaajia ja herättää heidät henkiin. Siviilit voivat myös perustaa kenttäsairaalan.
- Kauppiaat ja tavarantoimittajat. He voivat toimittaa tärkeitä tavaroita ja resursseja eri leirehin. Siviilit myyvät myös grillimakkaraa ja muuta hyvää!
- Siviilien evakuointi. Siviilit tarvitsevat apua evakuointitehtävissä.
- Mysteerin ratkaisu. Siviilit tarvitsevat apua selvittämään pelialueella tapahtuneen "rikoksen".
- Kapinalliset. Siviilit voivat muodostaa kapinallisryhmän joka pyrkii horjuttamaan valtaapitävää ryhmää.
- Neuvottelijat. Siviilit voivat toimia neuvottelijoina jotka yrittävät saada aikaan sopimuksia tai tulitaukoja eri ryhmien välillä.
YLEISTÄ ASIAA
AIKATAULU
09.00 Ilmoittautuminen aukeaa offgamella, josta ohjaus omaan tukikohtaan.
Omassa tukikohdassa lipastetaan, valmistaudutaan peliin, kronotetaan jne...
10.30 Ilmoittautuminen päättyy
10.45 Osapuolikohtainen alkubriiffi.
11.00 Peli käy!
18:00 Peli ohi!
KIOSKI
Turkusoftin kioski palvelee pelipäivänä offgamella. Kioskista löydät mm. kuulat, kaasut, huurteenestoliinat, lippaanlataajat, Turkusoftin kannatustuotteita jne...
PYSÄKÖINTI
Pysäköintitilaa on vähän, joten suosikaa kimppakyytejä!
Pysäköinti tapahtuu Särväntien varteen ennen pelialuetta olevan peltoaukean kohdalla. Metsän kohdalle ei saa pysäköidä, sillä tie on varsin kapea. Alueella on maataloutta, joten traktoreiden yms. koneiden on päästävä autoista ohi.
Offgame alue sijaitsee noin viisikymmentä metriä metsän alkamisen jälkeen. Särväntieltä nousee polku ylös offgame-aluetta kohti. Polun alussa liehuu lippu.
Yhteistyössä
milgear.fi
This event has already ended.
User details | Faction | Country | Team |
---|